super npr

Un blog per divertir-se.

Mireu més fotos


Ahir , buscant i buscant coses de la prehistòria per internet em vaig trobar unes ''pintures rupestres'' molt modernes. Mire-ho:


Vaig mirar com era això i vaig anar a una web on sortien fotos extraodinàries. I vaig veure una notícia que deia això:




"No sabemos quien es ni por qué lo han puesto en tantos sitios".



M'han penjat a un museu de l'altra punta del món a la Xina o al Japó:
I també m'havien penjat a un cartell:

Sortia a la portada de les revistes més prestigioses:



La meva foto està al despatx del president rus:


Fins i tot surto amb els cartells publicitaris més famosos com el de TOUS:

Si ho heu vist comenteu l'entrada i poseu-hi nota.

3 comentarios:

les fotos son xulisimes i no savia que erets tsm "famos"xdxdxdxdxdxd
i et tindries de dir:
nofamahos =)xdxdxdxdxd
avere si de gran et dius aixi
adeu noFAMahOS
DE:julia
PER A:noFAMahOS

 

hola Noah les fotos son super guais o deuria de dir noFAMahOS lo que ha dit la Júlia noFAMahOS adeu

el president rus et coneix???

que guai adeuuuuuuuuu

 

jajajajajajajajaja molt divertides!!
i em pregunto amb que t'has ficat blau la llenga? potser amb un polo d'aquells llargs?